Khamis, 3 Mac 2011

Design,design dan designer a.k.a perosak....

Assalamualaikum semua...apa kabar semua???????saya kat sini sihat ja...tapi fening-fening sikit la..sebab kerja men'design' xpenah nak kata abis...dah siap 1 mai lagi 2,3......
antara yang aku dh siap design 
design cover majalah depan belakang la..aku pilih tema pengantin la.. 

xla secantik mana pon..budak baru belajar la ktakan..nie guna adobe illustrator..
tetiba ja teringat sm lepas aktiviti kami setiap malam...behimpun ramai2 makan megi..tak dak pa nak mkn malam2 mklumlah dok hostel... 

 teringat zaman nie..

aku jugak sekarang nie tengah usaha untuk himpun duet nak kawen la katakan...hahahaahhahaha
perepek ja pon..xdak la nak beli DSLR la....naklum la nak jadi designer nie xlengkap la pekej xdak bendalah nie... 


 nikon D3100
memang minat gila dah nie..naseb duet ja xdak lagi..sekarang nie alergik la kalau jumpa kedai kamera mesti masok punya...xleh beli  keja p servey dari Parit Buntar sampai Komtar aku servey lepas tu balik Alor Setar pon p tengok jgk...memang xboleh la...huuhuhuhuhuhuh
ok la cau duluw..banyak lagi keja nak kena design muka dalam majalah  pulak..bye jumpa lagi




Tiada ulasan:

Catat Ulasan