Ahad, 5 Februari 2012

mr.FOLAN a.k.a MR. F


YA ALLAH suka nya hati nie bila dapat taw mr.folan saya 2 maseh belom berpunya,tapi  xnak terlalu berharap,takot nak berharap pada  benda yang belom pasti lagi nak jadi milik kita atau bukan....

YA ALLAH,YA RAHMAN,YA RAHIM,utuskanlah kepadaku seorang lelaki yang beriman dan beramal soleh,jadi suamiku,imamku,pendamping yang setia,pembimbingku menuju jalan petunjukMU,bapa kepada anak-anakku,dan menerima aku seadanya seikhlas hatinya..

Walaupon saya pon belom pasti siapakan pemilik tulang rusuk kiri yang berada di dalam tubuhku ini,adakah dia MR FOLAN saya atau insan lain????yang bakal bertahta di hati ini selepas ALLAH DAN RASULULLAH  ku..hanya doa yang tulus dari hati kecil nie selalu aku panjatkan kepadaMU,selalu aku menangis dalam doa ku,bercerita tentang sedihan,kekecawaan,kesepaanku,,hanya kepadaMU YA RABB...

~>> INGAT KATA-KATA INI..<<~

"Rumah boleh dibina dengan batu, pasir, simen dan kayu..tetapi RUMAHTANGGA dibina dengan KASIH SAYANG,TANGGUNGJAWAB, IMAN dan TAQWA kepada Allah SWT..."
( TG Nik Aziz Nik Mat, Mei 2011 )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan