Ahad, 20 Februari 2011

Dugaan datang untuk menguji kesabaran kita..

Assalamualaikum.....apa kabar semua???

aku juga xsunyi dari di uji...mungkin dapat menghapus segala dosa2 kecil kita...
aku di uji dgn kesihatan yang xberapa lega..
dh seminggu aku sakit dada buat xtaw ja...beberapa ari lepas sakit dad makin teruk...
so aku balik la p check kt hsptal..kena tahan dkt wad pemerhtian  sat...doktor buat ECG
jantung okey la..tapi xleh stress2 sgt..lepas tu baru dia bagi taw yang aku ada asma...
walawei...kalau nak brsukan pon xbleh jgn paksa dri...
bah aku jgk sarankan kita cuba rawatan altenatif dkat pendang..
so selepas rawatan pertama,,dia scan dluw seluruh badan aku dan berita yang mendebarkan...
yapp aku perlu teruskan rawatan yang akn di buat lepas nie...sakit apa???biaq la rahsia..
rahsia kerajaan tu..dan aku jumpa sepotong ayat nie..mari lah kita sama2 renungkan ya..


"Dan apabila Kami beri manusia merasai sesuatu rahmat, mereka bergembira dengannya (sehingga lupa daratan); dan jika mereka ditimpa sesuatu bencana disebabkan apa yang telah dilakukan oleh tangan mereka sendiri, tiba-tiba mereka berputus asa. Mengapa mereka bersikap demikian?) dan mengapa mereka tidak melihat (dengan hati mereka) bahawa Allah memewahkan rezeki bagi sesiapa yang dikehendakiNya (sebagai cubaan adakah orang itu bersyukur atau sebaliknya), dan Ia juga yang menyempitkannya (sebagai ujian sama ada diterima dengan sabar atau tidak)? Sesungguhnya hal yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang membuktikan kekuasaan Allah) bagi orang-orang yang beriman." (Surah Ar-Rum: 36-37)


sebab rindu dkt diaorang..
aku bubuh la pic nie..
 Dea hazwanie a.k.a aku la tu..huhuhuhu
aku with nanie..
 kami serasi bersama
geng gila-gila...
dekat umah cikgu suhaina..

 ok la...
lepa nie  aku update lagi ya...
sekarang memang sibuk la...belambak2 keja yang nak kena design..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan