Jumaat, 16 September 2011

welcome to SaRaWAK

Assalamualaikum semua....apa kabar ?????lama rasanya cik paripari xupdate blog ..ya la ,sibuk ja la nie..
ari nie 17 september 2011 sabtu,akhirnya aku dah menjejak kaki ke bumi sarawak...alhamdulilah nie la pngalaman yang berharga yang xpnah aku rasa lagi..pepatah ada mengatakan

"PENGALAMAN ADALAH GURU YANG PALING CEMERLANG yang mendidik kita agar lebih kuat untuk meneruskan idup..
btoi x??????
semua nie mula time 2 aku dh siap nk masuk tidor la,pak nagh aku cal.
dia cuma cakap bukak FB la nie sat...
dia tnya along nk g srawak x???
aku pa lagi xkan nk tnggu bapak lagi ckap la ya..
sapa xmaw beb ada ornag nk sponser tiket,kalau nak harap dkat aku jgn nk mimpi la nak pijak sebelah kaki pon sampai dekat bumi sarawak nieaku pon ckap la besok along comform len ngn pak nagh..
bseknya aku dh msuk kja..mla la pkiaq nk p ka x nie??
pas 2 pak ngah aku cakap klu comform bagi nama penuh dgn i/c no.
terus ja aku bagi xpikiaq pa dah,yala sebab pak ngah aku pon kata ala along p sana bukan buat apa pon,kja smbil makan angin ja pon..


then arikhamis aku sattle semua ngn crew ISLAH..depa pon macam berat nk lepas aku kluaq dri islah,nak buat cmna pak ngah aku dh siap beli tiket mulanya aku ingatkan next week la dri tarikh dia tnya...
tengok2 dia cakap flight along ari sabtu nie ya pagi pukul 7,along naek dekat airport penang..
ala along nak balik alor setar duluw la ambik baju2 sikit..besok petang(jumaat) along ambik bas turun sungai nibong terus..

so tadi aku dah cabar diri aku la,buat semua sendiri walaupon first time nek flight sorang2 pulak...ok la kan..
then aku berjaya jugak sampai kuching sarawak nie....TAHNIAH untuk diri anda ya sebab dah sahut cabaran nie..
dok doa jugak bagi la dapat seat tepi  tingkap,alhamdulilah dapat jugak..(25F) airaisa penang-->kuching

ok la dh duluw taw..besok2 jumpa lagi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan