Khamis, 5 April 2012

happy besday my SELF


Arinie wapa ari bulan erkk????5 april ka???oh 5 april dah nohh....akhirnya usiaku melewati angka 20* tahun...dah leh kawen nie..ummi arelong nk kawen boleh??????ahhahhahhaha...ada orang kata “ada apa dengan angka”...kalau xdak angka,xdak la matematik...dok tunggu jgk sapa la nk wish kt aku nie..




>>>SANNAH HELWAH YA ANTI DEA HAZWANIE<<<
Semoga hidupku sentiasa dalam keredhaan ALLAH,RASULULLAH,IBUABAH..

Semoga jugak senarai wishlist aku tercapai jugak sebanyak mungkin,semoga ALLAH sentiasa mempermudahkan urusan aku di atas muka bumiMU Ya Allah..
Dan jeng,jeng,jeng...lagi 2 tahun nie nak capai target,nak taw dak apa dia???
Lagi 2 tahun penantian 2 ialah >>>>> K.A.H.W.E.N...tapi ummi aku dah cakap bajet nak kawen kena umur 25,tapi xpa kan ummi klu awai pon...muahahahhah




Tu dia xpadan dengan hang la cik wanie oii,nak kawen konon...calon ada dah ka???nak tanya pasai calon sorang pon xdak...dan orang sekeliling aku heran,ada 1 hari tu aku p solat kat pusat dakwah,makcik 2 datang menyapa,anak nie tunggu sapa,laki 2 ka????pak we ank ka tunang anak??dengan selamba badaknya makcik nie tanya aku..aik nampak macam aku tunggu seseorang ka makcik????

Aku pon jawab la,dak la,bukan dia..saya xkenai pon dia tu sapa..saya mai sorang ja....mak cik jangan kata pak we,kawan lelaki pon saya xdak...saya xpenah bercinta2 nie,,saya xreti dan xmaw la,kalau boleh nak elak jauh2 la,,saya cuma akan cinta lepas nikah 2 prinsip idup saya!!!saya masih memperjuangkan prinsip 2,biarlah ada orang nak kata saya kolot ka,xreti bersosial ka...hati saya,kasih sayang saya hanya akan saya serahkan pada insan yang layak terima saya..dan calon suami saya bukan macam lelaki keliling saya yang berkepit dgn perempuan bukan mahram, insan yang saya cari adalah yang boleh imamkan solat saya,boleh bimbing saya dekatkan diri dengan ALLAH,boleh pimpin saya menuju redha ALLAH..bercinta sebelom nikah.(apa pendapat korang?????) agama ISLAM xajaq semua tu,mana ada cinta islamik-islamik nie semua.ada ka hadis atau potang ayat AL-QURAN sebuat pasai cinta sebelom nikah??? Kalau ada 2 pon hadis xkuat..serius wanie cakap lansung tak terasa nak bercouple,cintan-cintun,dating2 sebelom nikah...mungkin dibelakang wanie ada seeorang sahabat yang sama pendapat macam wanie kot...berkongsi idea,bertukar2 pendapat,berpndirian yang sama...


Kan lebih indah MENYINTAINYA KERANA ALLAH,KERANA AGAMA YANG ADA PADA DIRINYA

~Aku ingin mencari cinta sejati yang boleh membawa aku ke jalan Ilahi. Aku ingin menjadi makmum kepada seorang imam. Aku ingin menjadi sayap kiri kepada seorang khalifah. Aku ingin menjadi seorang pendengar kepada seorang da'ie. Aku ingin menjadi seorang mujahidah kepada seorang mujahid. Aku ingin memberikan cintaku kepada seorang insan yang mencintai Allah lebih dari segalanya.~

>> SEJUJURNYA, siapa dirimu masih aku TIDAK MENGETAHUI..sehingga tiba waktunya bila Allah mengizinkan nanti, untuk ku tahu siapa dirimu..moga berkesempatan, diberi RUANG DAN PELUANG untukku bertemu denganmu..tidak akan aku sia-siakan waktu itu, InsyaAllah..

p/s : Dalam BISIKAN DOA, ada SEGARIS NAMA yang ku mohon pada Allah..seandainya benar dia, semoga Allah permudahkan semua..ku sampaikan SALAM RINDU, moga kamu akan terus BAIK-BAIK saja..dan moga Allah MENJAGA kamu, seperti mana Dia menjagaku..mudah-mudahan..
♥♥

:: Salam rindu dan pengharapan ::





Tiada ulasan:

Catat Ulasan