Isnin, 27 Ogos 2012

saya pon nak macam nie




Sunnah Rasulullah s.a.w. bagi pasangan yang baru berkahwin. Suami meletakkan tangan di ubun kepala isteri, dan berdoa :

" Ya ALLAH, aku memohon kepada-Mu kebaikannya, dan kebaikan segala yang Engkau ciptakan pada dirinya. Dan aku berlindung kepada-Mu daripada keburukannya dan segala keburukan yang Engkau ciptakan pada dirinya" (Riwayat Abu Daud no.1260)


InsyaAllah ini la cita-cita saya (sweetkan,machokan)...
semoga ALLAH memakbulkannya
>> Berjemaah buat pertama kali selepas akad nikah diimamkan oleh zauj saya....
(Ya Alalh cairnya hati nie,syadunya rasa di saat di melontak bait-bait kata cinta dari kitab cintaMu Al Quran)





Tak pernah sia-sia setiap apa yang berlaku kerana,Allah maha Mengatur segalanya melebihi pengaturan kita...siapalah kita nie,hanyalah sekerdil-kerdil ummat akhir zaman yang lalai dengan keseronokan dunia... ALLAH xmintak lebih cukuplah kembali kepadaNya, ALLAH sayang dan kasehkan ummatNya sebab itu kita diuji,dia nak kita mengadu,menangis, bersujud dan berserah hanya padaNya.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan