Sabtu, 1 Januari 2011

aKU dAlAm diLeMa daN tEKa-teKI

sekarang aku berada dlm dilema yang sendiri aku cari pasai...nie la padahnya..gatai tangan dok isi mcm2 b0rang yg kluar dlm intnet..aku dok UiTM sekarang tapi dlm prses nk bhenti la xtahan la dok sini..Di sini UITM bukan dunia ku,bukan tmpat tuk aku timba ilmu juga bukan tempat yang xselayaknya aku pilih..aku cuma layak dok ILP  ja kott..hihihihihiihihihihi..maklum la aku bukan minat ngn study-madi nie..pala otak dh beku la ktakan..ambik gmbar,design pamplet,edit gmbar ckit2 bleh la..tu ja yg aku taw...tima kasih pada member2 yang bagi support kt aku slma nie...terutama sekali ABAH ngn IBU aku , jutaan terima kaseh anakmu ucapkan  kerana memahami kehendak dan minat anakmu yg xmaw msok U tu..Along juga nak ucapkan ampun maaf dipinta dari abah ngn ibu along xbleh ng hadiahkan sgulung diplma @ ijazah tuk abah ngn ibu sepenti yang abah ngn ibu harapkan dekat allong..along ank sulung,along cucu sulung dlm family..family kita yang laen semua masok U tapi U bukan destini along..along xlayak dok situ...along xmcm ibu yang smpai skrang pon maseh belajar di UUM..Minat along bukan ke arah tu,tapi minat along ke arah bdang kemahiran..along jenis orang kena push dr blkang bru nk bangun...along ambik keputusan nk tarik diri dari uitm..tapi UiTM di hatiku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan