Jumaat, 7 Januari 2011

meNaNTi deTIK baLek HomeTown of BombAy....

hai semua...pa kabar??????aku kt sini shat ja...pari-pari kesepian pa kabar???????hihihihihiihihihihiihi
dia sihat ja..diam xdiam besok lusa dh nk balik study kt ilp..bermula la sem 2 or sem last tuk bdak2 grafik..lepas nie bdak2 grfik sma batch ngn aku bkal bgelar senior la kan,,,,,hihihihihiihihihi(syok la tu)..xpuas lagi dok rumah..ukur katil pon xhabis lagi,,hihihihiihiihiihihii...untuk member2 aku dkt uitm merbok,teruskan perjuangan ampa..aku doakan ampa berjaya tuk tamatkan perjuangan di uitm..lepas nie kita jmpa lagi kalau ada rezeki....lusa aku dah nk balik ilp nibong tebai,,,hometown of bombay la ktakan..hihihihihiihihi..jmpa kawan2 aku yg color kelabutu kan(jgn marah taw)..tadi p pekan sehari dkt Tok Jalai..aku borong tudung banyak la jgk...rambang mata la sgt..kalau boleh nk beli semua kedai yng menega tudung kat situ....aku beli shawl murah gila...tapi bajet bwak ciput sgt nk bela benda lain lagi sebenarnya..sebenarnya tgh himpun duet nak beli gejet baru tuk asah bakat aku yng selama nie x terpendam..huhuhuhuhuhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan