Selasa, 11 Januari 2011

dh mula study pon..

Assalamualaikum...pa kabar????
ari isnin lepas aku dh msok asrama blik..aku betolak dari rumah dlm koi 9 pgi smpai hstel koi 11 cmtu la..
aku mai ngn family aku ja..tok xikot..xcelus keta..barang byk sgt aku bwak mcm nak pindah rumah..celus keta..abah aku perli pa 'kita bwak nek lori ja la bleh la bwak rumah skli...hampeh betoi la..dia bkan xtaw aku xpuas lagi dok umah..cuti sem cupit sgt bagi pon..dah la cita pasai ari prtma smpai kt hstel..
kemarin  ada taklimat pasai hstel...mcm2 undang2 baru di kuatkuasa,dan makin menyampah la aku dok sni...first yg aku xpuas ati sbab xboleh balik tiap2 minggu dh,cuma 2 kali sblan ja..hahhhhh xsukanya aku..aku rindu mknan sedap2 kt umah..tiap2 ptg kna trun padang la...waktu outing ptg2 dari koi 5 smpai koi 7 mlm ja..tapi waktu outing ujung mnggu dari koi 10 pgi smpai koi 10 mlm.Tapi aku nak balik jugak ujung minggu nie,sukanya aku....xsabar nak balik umah...makan puas2..tido puas2..aku xsuka dok sini laa..

aku time kelas taek-wan-do

 
 aku ngn abah aku...
nie aku selitkan jgk gambar aku yang pulun nie kan,,,suka ati la blog aku kan...hihihihhihihi
lapas nie aku nak balik beli novel byak..nak tengok cita epilog cinta,,walaupon aku ada smua novel dia..tetap aku nak tengok sebab pelakon dia pon cm best ja..razif-rosyam nor,jinah-fauziah gous,lagi yang paling aku meluat tu siti fazura-seha...
 nie antara koleksi novel yang aku ada..

hihihihihi..maklum la antu novel kan..
kebanyakkan novel aku kluaran alaf 21 la.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan