Khamis, 2 Jun 2011

bukan lagi bulan madu,TAPI bulan kedukaan aku!!

entry sebelom nie aku da cita pasai bulan madu segala kan,exam week la pa la..
sedu sedan nangis jab tadi..apa xnya aku pulun la usaha nak urusankan proses berhenti aku kat sini..sanggup bersemuka sendiri dengan pengarah la,semua nie untuk proses berhenti aku kat sini la,sebelom kenduri kat umah aku 2,,,
2 my cozen sory tersangat2 aku xleh nk jadi pengapit ang,perunding imej ang,perancang majlis ang,assintant mak,driver,teman mak p pasar borong awai pagi,banker mak,sebab time brang xckop duet mak mmg dh spare kat aku.
unie ngn mak..
  dan malam sebelom kenduri 2..akan di adakan majlis aku,so dalam mood sedih aku nangis la jawabnya..xsanggop rasanya tengok tok aku buat qeja kemas rumah sorang2..
mak jangan risau chek dok sini pon xtenteram la pikiaq pasai rumah ja...

permohonan berhenti xdi terima la..tetap kena teruskan sampai habis exam 2 la benda yang aku xmaw dengar selama nie..tolong la tersangat2 tolong aku nak berhenti..aku dah sakit otak la nak pikiaq pasai belajar plk..bru pelan nk hilangkan segala memori gelap aku kat sini..buat memori baru di sana..
kenagan hanya tinggal kenangan la...

ehem!ehem! test sora sikit,dengan dukacita saya HazWani Hussin mengumumkan yang saya xdapat balik 11 jun 2011 nie majlis kenduri umah saya,2 Nurul Husni sory sangat2 aku xleh nak jadi pengapit a.k.a photografer ang ari ang sanding nie..dah la minah labu 2 dh meletop time kndri nie..untuk mak (cik hasnah) mintak maap sangat2 xleh jadi assintant mak dah time kenduri nie,tolng uruskan rumah,teman mak p pasar borong,mak jangn keja banyak2 sgt taw..biaq depa buat,chek xleh nk blik tolong mak buat qeja awai pagi buta mcm selalu dah..kesian mak kena buat sorang2 T__T..

kalau aku nangis air mata berdarah sekali pon..mesti pengarah xmaw lepas jgk la...dia sayang kat aku la 2 kan...
aku bukan apa, bila dah jiwa kacau mula la bertindak ikut pala sendiri,langgar peratuan sana sini,segalanya ala la yang akan aku buat masalah...2 la masalah aku...

lepas nie kena siapkan pala otak la pulak nk jawab exam..tapi rasanya hanya jasad aku di sini tapi hatiku bukan di sini tapi di kampung..penangan kenduri..ingatkan rumah aku... so masa dlm dewan aku tidoo ja la jwabnya..senang citakan..


untuk insan yang baek:tahniah la anda2 telah berjaya merobak hati saya,puas dh hati la???
dan lepas nie xpayah nk perli2 orang dh,dah makin sakit bila ada mulut macam longkang,,semua dok sini semua ada wabak ,mulut longkang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan