Jumaat, 24 Jun 2011

dah kembali tapi sementara ja..

as'salam pembuka bicara..lamanya rasa xupdate dah dekat 2 minggu jugak la xjenguk umah aku nie..dah bersawang segala la..

apa xnya sebuk sangat dah sekarang nie..maw xnya..

15 jun ari 2 last paper exam final...
16 jun  kemas brg2..besoki dah nak balik..
17 jun 2011 sejarah baru aku akan City of Bombay dah arinie dan xkan p lagi tempat sejarah aku 2...
sekian la sejarah kesusahan,kesenangan,kawan2 yg sentiasa bersama aku,suka dan duka...segala macam yang aku duga dan aku xduga..Selamat tinggal semuanya..
tiada lagi gurau senda serta nangis tawa kita di semua institut ..
tinggal la kawan2 aku semua...
xkan ada lagi bdak yang suka sakat makcik cleaner,yang tlong mak cik cleaner yang cuci ostel 2...aku suka sgt kacau makcik2 ngn akk dkt cafeteria 2...xkan jumpa lagi kakak kembar yg xserupa aku 2 dh..semua org ckp srupa padahal xdak sikit pon rupa sama..tapi dia baik sgt..maw tlong org...
xdak lagi mlm2 yang men dodgeball

18 jun aku p kenduri umah abg syed..bakal abang spupu aku,belah pihak laki punya kenduri plk...

19 jun abah kau p kursus..so dia pakai 'my lappy'..semua dia guna..terbaek la..aku xdak apa dh kecuali DSLR ja tnggai..


24 jun ada dekat Bayan Lepas,Pulau Pinang..baru sampai umah pak nagh aku.plan nak shopping bsk ngn family...

k la..lama xbukak diary aku nie kan..jumpa lagi..nk makan jam pas 2 tidooo..
Maharaja Lawak pon xleh tengok dah...pak ngah aku stop line astro sebabnya anak dia nie qeja dok tengok tv sgt..
puas ati semua xleh tngok kann....

bye ya..


P/S:1 july 2011 nie lapor diri dekat KJM dekat  kulim kedah..dekat ja..dlm kedah jgk...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan