Khamis, 29 Mac 2012

saya nak p umrah...


Ya ALLAH sayu hati ini memohon di 1 pertiga malam..memanjat doa kepadaMU...
Memohon agar aku merupakan salah seorang tetamu di jemput bertandang ke rumahMU....

Dalam doa sentiasa ku berdoa agar aku dijemput menjadi tetamuMU dalam usia yang muda nie,dapat ke makam RASULULLAH,hadiahkan Al-fatihah,ucap salam kepada Baginda, berdoa agar aku salah seorang Ummat Nabi MUHAMMAD  yang bakal berdiri di samping Beliau di padang Mahsyar nanti Ya ALLAH,,,dapat beriktikaf di dalam masjidilHARAM,dapat melakukan umrah tanpa halangan..sempurna segala amalan sepanjang aku berada di TANAH SUCI...




Itulah doaku,yang xpernah jemu aku memohon kepadaMU..

Perasaan nak p sesangat nie bertambah teruja lagi bila kak ANN berkongsi pengalaman dia sekeluarga sepanjang dia mengerjakan umrah..

Link blog dia http://greenstrawberryheaven.blogspot.com/


>>Kak ANN nie pon teruja sesangat sampai banayk entry dia update pasai sepanjang dia p UMRAH,,,.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan