Isnin, 9 Januari 2012

berpujangga di larut malam

10/1/12 02:27 a.m: saya maseh lagi single dan avaliable (nikah ja) laen dari tu tak mo sebab saya selalu mintak dekat ALLAH S.W.T...semoga saya diberikan nikmat cinta lepas nikah,ditemukan dengan lelaki yang soleh,boleh bimbing saya ke jalan yang KAU redhai..

syukur alhamdulillah itu la ayat pertama yang saya lafazkan....KERANA????

umur dah mencecah angka 20-an nie tapi saya maseh suci dari terpalit titik hitam yang bernama "C.O.U.P.L.E"...

sebabnya saya tak percaya pada cinta monyet a.k.a cinta sebelom nikah.....
apa yang bestnya cinta sebelom nikah nie ya??nak tanya sikit pada sapa-sapa yang tengah fall in love tu??


“Saya memilih tdk couple bukan bererti saya manusia suci atau berpura2 suci... saya hanya ingin berusaha mensucikan diri.
saya meyakini couple itu salah, bukan beerti saya adalah org2 yg tak pernah buat salah, saya hanya ingin memperbaiki kesalahan saya.

saya memilih tdk couple dengan niat Lillahita'alaa.. Mencintai pasangan hidup saya kerana Allah , kerana hnya cinta kerana Allah sajalah yg dapat mengumpulkan kita di Syurga.

berdoa dan bersabar semoga ditemukan dengan the right person. janji ALLAH itu pasti. :D
 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan