Jumaat, 6 Januari 2012

sabarlah



Bersabarlah wahai hati,mungkin bukan rezeki hang nk smbung study lagi...ingat bumi ALLAH nie luas,kita bukanlah hamba ALLAH yg kebal tanpa ujian hidup..kuatkan semangat balik,hang tu dah xdak tempat nak berharap lagi,mungkin ALLAH nk bagi yang lebih baik dari nie...tak maw sedih dah,buang segala tangisan,sendu,sebak tu semua,sekarang bukan masanya nk tangisi keadaan...

Serius aku sedih,apa nk buat nie...muhasabah diri balik,meminta dari Allah..


“Kenapa Allah??”

Tatkala memikirkan ujian ini akan mengalirlah air mata aku sehingga teresak-esak juga semput kerana terlalu sedih. Aku tidak redha. Ya, aku ngaku, aku tidak redha ketika itu. Walaupun hati berkata,

“Ujian itu tanda Allah sayang”

 YA ALLAH sakit dan peritnya nak belajar menerima dugaan yang Engkau berikan kepadaku nie Ya Allah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan