Khamis, 7 April 2011

happy go lucky..happy besday 2 me and iman mawarda...




Assalamualaikum...pa kabar?????first of all...saya nak ucapkan appy besday 2 me,apy besday 2 me..apy besda tu ety....
5 April 1992 merupakan hari kegembiraan bagi family Abu Hussein dan Rajillah...Ibu yang aku cintai selamat melahirkan aku pada 9.40 malam...di Hospital Besar Alor Setar...dan di beri nama Siti Hazwanie bt Abu Hussein....dan pada tahun 2011 genap la usia aku 19 tahun idup di muka bumi pinjaman Allah yang hanya sementara ini...terima kaseh Ya Allah kau tiupkan roh ke dalam jasad ku..tuk melihat ciptaan-MU...


 zaman kecik ku...
ce cari yang mana...
(2 yg pakai baju kuning,bedak penuh muka)

di usia 19 tahun...huuhuuhu...

Pada 5 April 2011 juga hari paling happy...


sebab aku dapat anak buah baru sama besday ngn aku....sukanya...time balik umah cti mid sem lepas aku ada keluar cari baju tuk baby......igtkan nk kluar lambat lagi...


yeesss...dapat ank buah baru..anak kak ikin,,ayah angkat aku punya ank la...Ayah mie dh dpat cucu..dapat baby girl...nama di beri ialah..NUR IMAN MAWARDA




NUR IMAN MAWARDA
 
balik cepat sikit taw,,acik wani nk gomoi puas2 biar nangis....

boring gila la...weekend nie xleh nak balik ada program.ada pertandingan forum..
weekeng minggu depan la plk nak balik kg pon...minggu nie pa nak buat ya??????
jawapan yg tepat ialah melengkar dlm bilik la..buat taik mata puas2...
k la leh kali kau update blog nie len nohh....wassalam.....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan