Selasa, 12 April 2011

Minggu yg sEsAk Pala

Assalamualaikum semua..Apa kabar?????lama jgk xbalik umah nie....bersawang dh klau tgok btoi2..huuhuhu..first sekali aku nak ucapkan tahniah tuk semua krew2 yg menjayaan program ari ahad lepas...nie 3 dara pinggilat berjubah ayu..aku sakit otak nie...tengah srabut pala...dalam tengah hati membuak2 nak abis dah study...ari ahad lepas nie ada majlis pertandingan dan forum kt tempai aku study...mak sdara aku call cakap result p interview taun lepas tuk JM dapat dh...aku dapat JM.....pnya la tkjut..aku xharap lansung pon akan dapat,setakat  interview bdoh2 ja...aku jawab pon main2 ja..aku dah ada plan len sebenarnya..


1)lepas abis study buat praktikal 3 blan
2)lepas tu nak ambik kursus fotografi
3)nak buat fotoshot ngn member aku

tengok2 ALLAH telah mengetahui pa yang Dia rancang...sekarang ati aku tengah berbelah bagi nak p ka x nie...
aku pon pening nak pilih...sedangkan aku dh bersemangat nak ceburi bidang grafik nie...tengok2 camni plk jadinya...tah la aku pon xtaw nk cakap pa...
mana satu nak pilih nie
  1. grafik desinger
  2. jururawat masyarakat...
aku bukan ada mood nak study dah nie...yang aku taw sekarang nak keja,nak keja...himpun duet beli DSLR....

sakit otak pikiaq nie..


mesti kat kampung dah heboh..aku nie bukan apa.ksian dkt tok aku tu...dia bkan bgi aku study dh...nk tngok aku dok dpan mta dia ja lpas bulan 6 nie....dia siap swuh buat praktikal kat Alor Star ja...xleh buat jauh2..aku da tnya dia nak smbug bljar lagi lpas nie bleh dak...dia ckap pa xpyah la...ckop la ngaji..aku plk bkan ada mood dh nk ngaji2 nie...dlm pala otak nie dh set nk keja ja..lpas 2,enjoy2 p kmbara,p cti2 mlysia tgok alam ciptaan ALLAH yang luas terbntang nie,,dan hargai masa terluang aku dh kamera kesayangan...msti best sgt...dh siap ada dlm pala nie... 



aku pon xtaw nk cakap yang mana aku nak pilih..belom ada jawapan yang pasti...tunggu dan berserah ja la...


aku sakit bila pikiaq benda nie...xpikiaq org ckap aku xambik taw..
bila pkiaq darah tnggi nek plak...k la...
aku nak out dluw la...nnti bila ada masa lagi...aku update lain...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan