Sabtu, 30 April 2011

selamat ari pekerja ya!!Holiday tiMe.......

Ya Allah ety rasa appy sgt.....sebab nya dh balik umah walaupun member yg len dh start sem holiday xpa la ety mmg lambat lagi pon..yg ke2 appy sebab leh lepas gian nak masak kat dpur 2,,smlm supper buat popia mini sira..sedap la...dlm koi 1 lebih baru tido..layan novel duluw slbm tdoo..kemarin sepetang kami warga kampung alor setol(kg aku) ada buat hari sukaneka kat kg nie,macam aktiviti ada..then malam ada karok..mlm nie ada wayang kulit plk..start ari khamis mlm jumaat lepas smpai mlm nie last...mmg mriah la..org pnya la ramai...happening la...dan kat sini aku nak ucapkan selamat hari pekerja kt smua insan yg bergelar pekerjatermasok suri rumah,klau xdak surirumah pakai semak la rumah,mcm tongkang pecah la....huhuhuhuhuhuhuhu.......tema tahun nie apa tah...xingat la..pekejra menjana tranformasi negara kot..luap la sory kalau silap..."__"....then aku nak ucapkan tahnian kepada artis kita yang baru lepas birth tu..yahniah sazzy falak dpt twin iman lily ngn tiara rose...kepada rita rudaini pon da dapat anak kedua Airit Rafqa Arjuna dan maizawti (x akhill hayy) dapat baby boy Muhammad Qhabel Izz Qhushairy anak ke7 pada maiza dan baby first pada yassin..tahniah semua......

huhuhuhu tah pa2 la aku nie...ari nie aku nak masak ka nak hamg out ngn member aku...lepak ramai2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan