Isnin, 25 April 2011

phoTosh00t time...i NeeD dSLr

assalamualaikum tadi entry pasai final projek kan...
yess...baru dpt tadi masih segar dari ladang kot..
projek final kali nie, kena buat by group...group aku ada la 5 orang,syukur semua melayu xdak mix ngn student india sama..
apa yang kita orang kena buat ialah
  1. buat lakaran kasar duluw
  2. cari konsep yang bersesuaian
  3. the important part is photosh00t (i need dslr now!!)
saya nak DSLR secepat mungkin,sebelum nie mmg dh plan nak beli...tengah proses himpun duet...
saya perlukan dslr untuk final projek saya.
dapat nikon d3100 pon ok la tapi kalau nikon d5000 lagi cun!!!

ambik dari cik google

 then the final job is...siapkan sebuah majalah yang mempunyai tidak kurang dan lebih dari 18 muka surat..ada paham... deadline dia belom cakap lagi bila..tapi untuk minngu nie siapkan lakaran duluw..

pasai photosh00t 2 kitaorg  plan nak buat area luar dari sini..xtaw la klau boleh la..masalah aku sekarang nie ialah...aku ja xdak DSLR...
ada sapa2 nak tolong bagi idea nak buat camna?????or nak tlong belikan..hhuhuhuhuhu
merapu ja aku nie,,xdak sapa nak bagi free kat ko la mangkok...
ok la...nak buat prepareration nie jab lagi nak cauntdown besday my kaka norhasyima...
apy besday tu you hunny bunny.....luv u all,,bsk kalu xsebuak aku update lagi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan