Jumaat, 27 Mei 2011

bila maktok dan wan kenai FB dan TeNet!!

wah..mantap la skrang nie korang taw tak maktok aku pon dah makin maju..dah ada FB..ada masa lapang on FB la skrang nie..
korang mesti xcaya kan..huhahahahhaha
nie dia buktinya
villa wan aku 2 dah jadi mcm cyber cafe dh..pasang wifi punya pasai la  nie,time cuti sekolah mmg open table la,lappy subsidi ada,sendrian berhad pon ada..nie baru skit xbalik anak cucu lagi

wan aku pon pantang ada masa free,online memanjang,dia bukan takat tengok.siap dok mengomen pic org la,upload gambar la,chat la semua dia dah pandai..

nie la wan aku yang makin maju pala otak dia 2...

nie la maktok ngn tokwn zaman millenium nie..so apa yang anka2 dia buat,cucu dia buat semua dia leh taw,.dah sip bajet sikit la xpayah beli paper macam duluw,kena beli hari2 nak baca sambil breakfast,now bukak lappy pon dah leh baca papper...

caya la wan ngn maktok!!!!terbaek la...
nie la maktok ngn tokwan aku...time diorang g holiday kat sarawak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan