Jumaat, 20 Mei 2011

just suka-suka buat part time...

as'salam hai semua pa kabar...huhuhu suka la kan...semalam time tengah break latihan taek-wan-do..member aku senoritazaty.blogspot.com a.k.a zaty ada cakap dia nak gi jumpa cik poji....lepas 2 balik masuk dewan suka dia senyum sampai ke telinga,...

zaty:ety kita dapat duet la cik poji bagi
aku:det pa???
zaty:ala duet yang kita tolong dia ambik gambar tiap petng time kita buat pertandingan bola jaring 2 la...
dia bagi sorang rm 23 hinggit...
aku : ang nie biaq benar,aku ambik camtu2 ja pon...
zaty:dia bagi ambik ja la...

aku pon ambik ja la...dah orang bagi free kan..barang free nie semuanya sedap taw dak....(gelak besar)
ala bukan buat pa pon..just snap gambar ja.dri koi 5 sengah ptg mpai koi 7..2 ja keja dia tuk 3 ari brturut-turut...

time nie diorang xtaw lagi yang aku dah beli kekasih hati aku 2....

weekend yang memboringkan la....kalau balik umah tentu2 la aku dah boleh keluar,lepak ngn member,,xpon bat aktiviti yang aku mula nak minat nie pa lagi masak memasak la kat dapur 2....tapi weekend nie xleh balik dah sampai cti sem nie la pertengahan blan 6 nie...tension pon ada dok dlm penjara pillai nie..nak keluar srang po xdak moto...
tetiba ja rasa lapar nak makan KFC teringat cheezy wedges dia,chicken chop dia,wowww sedap 2..lapaq kek secret recipe chocolate walnut 2...sedap nya chocolate cair kat mulut,,superb la...tapi xleh keluar p makan la...dok hostel bengong nie..eeeshhh bencinya!!!
nak layang movie pon xdak cita yng best...nak layan blog,FB pon mcm dah boring la...xdak pa pon ynag menarik..
nak p snap gambar satgi orang cakap nak tyang kamera baru la 2..
tidooo ja la jap lagi....roomate aku macam tengah siap nak keluar kot...besa la nak trun Sunway kot..tgok movie..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan