Isnin, 16 Mei 2011

sElaMa Sisa hiDUpku

Aku memuji Allah untuk menghantar kau cintaku
Anda telah menemui rumah anda dan belayar dengan saya
Dan aku di sini bersama anda
Sekarang biarkan aku memberitahu anda
Anda telah membuka hati saya

Saya selalu berfikir cinta itu salah
Tapi semuanya berubah ketika anda datang
Dan ada beberapa kata saya ingin mengatakan

Selama sisa hidup saya
Aku akan dengan anda
Saya akan tinggal di sisimu
Jujur dan benar
Hingga akhir waktu saya
Aku akan mencintaimu
Mencintai anda

Selama sisa hidup saya
Melalui hari dan malam
Aku akan bersyukur kepada Allah
Untuk membuka mata saya
Sekarang dan selamanya Aku
Aku akan ke sana untuk anda
Aku tahu itu jauh di lubuk hatiku

Aku merasa sangat diberkati ketika aku teringat padamu
Dan aku meminta Allah untuk memberkati semua yang kita lakukan
Kau isteri saya dan teman saya dan kekuatan saya
Dan aku berdoa kita bersama di Jannah

Yang aku tahu aku mendapati diriku
Aku merasa begitu kuat
Ya segala sesuatu berubah ketika anda datang
Dan ada beberapa kata saya ingin mengatakan

Selama sisa hidup saya
Aku akan dengan anda
Saya akan tinggal di sisimu
Jujur dan benar
Hingga akhir waktu saya
Aku akan mencintaimu
Mencintai anda

Selama sisa hidup saya
Melalui hari dan malam
Aku akan bersyukur kepada Allah
Untuk membuka mata saya
Sekarang dan selamanya Aku
Aku akan ke sana untuk anda
Aku tahu itu jauh di lubuk hatiku

Sekarang bahawa anda di sini
Di depan saya
Saya sangat merasakan cinta
Dan aku tidak ragu
Aku menyanyikan lagu itu keras
Bahawa aku akan mencintaimu selamanya

Selama sisa hidup saya
Aku akan dengan anda
Saya akan tinggal di sisimu
Jujur dan benar
Hingga akhir waktu saya
Aku akan mencintaimu
Mencintai anda

Selama sisa hidup saya
Melalui hari dan malam
Aku akan bersyukur kepada Allah
Untuk membuka mata saya
Sekarang dan selamanya Aku
Aku akan ke sana untuk anda
Aku tahu itu jauh di lubuk hatiku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan