Ahad, 8 Mei 2011

daPat kekAsih haTi baru.......

assalamualaikum semua...first of all saya nak cakap kat sini...saya dah dapat kekasih hati pujaan jantung saya....
saya suka tersangat2 la...thank 2 my ibu and babah...along hargai semua 2...aku tidak akan kesepian lgi tanpanya disisi..ciss!!jiwang karat la plk...huhuhuhuu.dan yang pasti dia akan sentiasa di sisi ku....


dah la..nak cita pasai kemarin turun penag dlm koi 9sengah kluar tunggu bas kt bas stop bertentang dgn balai polis nibong tebai...dri koi 9 sengah aku tunggu sampai la koi 10.45 dh 5 bijik bas lalu 1 pon xbhenti....nek feed up semua dh..naseb bek ada uaunty india nie dia cakap "nanti i tolong tahan untuk u"....
betoi punya bas bhenti dia tahan..aku bukan ap tkot bas belah aku.....dia steady ja bas bhenti betoi2 depan kaki dia..klau aku sah dah lompat dluw..huhuhuuuhu
sampai butterworth dlm koi 12,,,nek feri gi seberang nak g umah pak ngah..
dai cal cakap sory la along keta xsiap servis lagi,p la cari kedai makan duluw ka....aku jumpa Tanjung Cafe dok lepak situ tempah fresh oren ngn fun fries senentara dok lepak 2 call ibu aku..dia cakap ada dekat alor star nie cari skatebord dekat aiman dia nak sempena besday dia...nak bayar p kaunter taw brapa semuanya rm16.00 tunai xdak cek ya!!!ha hamek kau dia cas ko dok kedai dia lama sgt la 2.....buat mcm ko punya kedai plk kan...

dan sampai umah pak ngah dekat mutiara perdana terus tertido sambil tgok tb....mlm pk ngah g pasr mlm..aku dapat mkn buah durian dah,...sedappp la..sampai sengkak perut2..duluw ko cakap ngidam kan ha makan la puas2...

 ka la...jumpa lagi taw di entry yang len plk..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan