Selasa, 31 Mei 2011

selamat berbulan madu!!!

as'salam semua...dah masuk bulan JUNE rupanya..selamat bulan june semua....bulan nie bnyak sangat2 aktiviti aku
first aktiviti aku ialah
-final exam tuk final year nie (6 dan 8 jun 2011)
-majlis nikah sepupu aku (9 jun 2011)
-majlis kenduri umah aku(11 jun 2011)
-final exam subjek umum (12 hingga 16 jun 2011)
-start cuti sem (17 jun 2011)


dah tuk bulan julai
-daftar masok kolej jururawat masyrakat kulim(1 julai 2011)
-penempatan praktikal(grafik design)(10 julai 2011)

2 ja la jadual aku sepanjang bulan nie ngn bulan depan punya aktiviti..
sebuk jgk la..nk kena berkejar2 balik kg..
arinie last kuliah..bsok dh kena kosongkan lab,preparation tuk final exam..
tengah pulun nak siapkan portfolio nie...huhuhu..next week PPL dh nk datang tengok..

okey la..nak cau duluw nie..jumpa lagi nanti taw..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan