Khamis, 26 Mei 2011

mINggu macam2 ad AADK, dodgeball,frendly antara adtec kulim

khamis,26/05/2011(19:11) baru terjaga dari tidor xsat lepas balik dari program yang amat suspine 2..mula cita dia cmni,minggu lepas ad perjumpaan dkt DS semua pelatih wajib hadir..dia cakap la..minggu dpan (hari nie la 2) ada 1 jabatan nak ada kan program kat sini ,dan dia nak ambik kita sbgai calon untuk prgram 2..lepas 2 bahagi kumpulan kedapa 12 group..aku dapat kumpulan 10.dan seterusnya group 1 hingga 6 kena buat boria,group 7 sampai 12 buat pantomin tajuk dia 'think health no drug'..tajuk dia dia bagi minggu lepas tadi semalam time lepas isyak bru plan nk cari idea,watak segala la..aku lepas isyak,trun gi maen dodgeball.duluw..huhuhu..angkara dodgeball la aku sakit urat sampai sarang nk solat punya la nyeksa,nk jalan pon sakit nak mampos..nie la padahnya terus maen xbuat senaman duluw hamik kau kan!!adehhh dia sakit dari pinggang sampai ke kaki 2...
dah la 2 syok dok ngarang kan....nak g mandy,nak g surau plk la plas nie...

frendly antara ilp(oren) dan adtec kulim(hijau)
walaupon dak ilp baru kenai bola tampar 2 sehari sebelom frendly nie..hahahahha..boleh la kan..
sesi malam pulak,tengah mendengar penerangan tentang dodgeball nie..
best gila maen nie...
tapi tengah malm 2 nyeksa la..aku kna semput sorang2..
dah maen first round...ety ngn min nose
nie la hasilnya..hari nie 26052011 
kami dari kumpulan 10 telah mendapat tempat kedua dlm prtandingn pantomin nie...
hahahahaha mmg xbajet lansong dpat,buat rehasel pon semalam ja..
terbaik la,watrak aku bawak,aku kena jadi pusher kot,hahahaha
aku with abe( mat klate) ngn min nose..
k la..ada masa eth update lagi ya,xsat baru ja balik dari bukak hamper makan ramai2..haahhaahhaha..
jumpa lagi dah nagntuk daa..bye,luv u all...
dan xlupa kepada semua ahli group 10,tahniah untuk diri anda,dan kejrasama serta komitmen yang anda semua berikan....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan