Isnin, 23 Mei 2011

minggu akhir sebelum final exam mmg memenatkan...

as'salam semua,mcm tajuk akt ats nie kan mmg sagat sgt minggu nie..xmenang tangan la nak buat,arinie.nie baru blik kuliah dlm koi 17.00 ..1 assigment cik aniza dah siap antar dia ajar bab production control,korang taw ka pa 2..sapa dalam ambik bidang aku taw la natang pa 2..yang assigment kali nie tajuk dia bagi tapi by group la..group kami kena design majalah..pilih salah 1 muka tuk buat separate colour dlm CYMK(cyan,yellow,magenta,black) yang nie aku baru ja siapkan tak sat nie dh hantar pon,klau xmmg dia nak bagi telur ayam ja la (kosong) sapa xhntar ikut deadline dia bagi,Ya Allah badan aku nie tersangat la letih sebab pa korang nak taw dak,,tadi pagi sebelom cik maha bagi kuliah cik aniza msok lab bagi lagi assigment latest punya dooohhh.mati la mati otak nie nak pikiaq dia nak siap semua dlm minggu nie jgk..assigment blambak-lambak lagi..dgn kelas penuh nie sebab la nie cik maha punya turn ngajar dia dia laju la jgk nagjar sampai aku xdan nak tngkap la,dia ajar photoshop la der ooiiii..dah 2 dia bagi syarat lpk..setiap orang kena buat 1 lahitan tutoriar bentang dekat depan nak bagi kawan pham cmna cara..dia sampai nak angin ngn aku ya la..aku nie ja mlut becok dlm kelas 2...asai xtaw mesti mulut xreti diam..dok azan kat telinga dia saya xdpat,saya xdpat..sampai dia kata tukar profesion jadi DJ kt konti radio plk la awak nie..hahhahahahahahhaaa..
apa la cik nie nak buatcmna saya mmg jenis nie kot,nak kata ibu saya makan bontot ayam time dia ngandung xplk kot...
dlm minggu ujung2 sem nie la jugak portfolio sorang pon xlengkap pa pon lagi..mati la nak siapkan benda alah nie plk...sakit,sakit la..sem nie mmg banyak sungguh la design..xmcm senior 2sem lepas..tngok diorang belajar appy ja..xdak beban lansong pon... tah la dekat2 nak feed up pon ada nie..

k la jumpa lagi noh...nak mandi semua ,makan lepas 2 p surau daaa...
malam nie plan nak tido awai sikit,la nie aku da mslah susah nak tido la sampai kena ambik masa 1 jam dluw guling2 atas katil bru nak lelap,,hadoi dgn dak2 nie buat party tiap2 mlm,mcm nak pecah pala rasanya..air nek pala oooooiiii,lepas isyak stg kata nya ad group descation tuk majlis ari khamis nie..


byee...sory kalau xdak entry baru..busy sangat la skrang nie..final sem la katakan....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan